فرش قرمز بندازید که.....
 
نفس ما
نرگس و فاطمه و سمانه و معصومه و الناز می شن نفس ما!!!
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : سمانه

 خطاب به نفس مایی ها:

فرش قرمز بندازید که که دارم میام...آره..دارم بر می گردم...وای..چی شد؟!!..آروم باشید..سکته نکنید یه وقت از خوشحالی...کسی اینجا نیست؟!!!یکی چهارتا آب قند درست کنه برای نفس مایی ها..

خلاصه اش که با انتقالیم موافقت نشد.نمی دونم این چهارتا چه دعایی کردن که کارم جور نشد،ولی عیب نداره وقتی برگشتم حسابی از خجالتشون در میام.

هنوزم انتخاب واحد نکردم،یعنی سایت برام باز نشده.فردا باید هلک و هلک برم دانشگاه ببینم چی می شه.راستی بچه ها برنامه کلاسی اومده،البته شاید خودتون بدونید.

وقتی برنامه کلاسی رو دیدم نزدیک بود شاخ در بیارم آخه اسم یه استاد و که خودتون می دونید منظورم کیه تو برنامه کلاسی ندیدم..عجیبا غریبا..راستش یه کم نگرانش شدم...یعنی چرا درسی نداره این ترم؟!!!!

تا بعد خداحافظظظظظظظظظظظظظ

 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا گلی
ساعت19:42---24 بهمن 1391
سلام نفس مایی ها ببخشید که مدتی نبودم یا به قول معروف سوییچ آف بودم،باور نمی کنید ولی مدتی adsl مون خراب بود نمی تونستم وارد وبلاگ بشم.سمانه جونم خیلی خوشحال شدم که دوباره می بینمت.آخ جوووووووووووووووون

معصومه
ساعت0:13---18 بهمن 1391
خدایا شکرت. حالا دیگه راحت میتونم ازت نرم افزاربگیرم.(شما هم اگه وقت کردی یه کم خودتو تحویل بگیر)
پاسخ:خواننده گان عزیز این رو که معصومه جان فرمودن نشان دهنده ی ارزش بالای من نزد دوستانم هستا.چون شاید مردم عادی نرم افزارها رو که به راحتی از اینترنت دانلود می کنن بی ارزش بدونن ولی ما مهندسین نرم افزار از قیمت حقیقی تک تک اون نرم افزارها با خبریم(تحویل گیری رو حا کردی معصومه!!!!)


نرگس
ساعت16:58---17 بهمن 1391
راست میگی؟؟!!!! چرا موافقت نکردن؟! تا نظرمو دیدی بزنگ خونمون کامل توضیح بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 4487
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1